poniedziałek, 20 maja 2013

TOST ACEITE TOMATE

       Ten śniadaniowy set jest moim zdecydowanym faworytem. Pożywne, smaczne, zdrowe, dające energetycznego kopa na cały dzień. Nauczyłam się je jeść w Hiszpanii, gdzie wyjątkowo mi smakowało. W prawdzie niczym nadzwyczajnym nie wydawała mi się kanapka z pomidorem, ale z dodatkiem oliwy i z pomidorem w formie musu smakuje zupełnie inaczej. W swojej pierwotnej wersji śniadanie serwowane jest z chrupiącym białym pieczywem, co przyznam, niesamowicie podnosi jego walory smakowe, ale cóż, z chlebem na zakwasie też jest nieźle! :)
   
       Składniki (270 kcal):
  • 1 kromka chleba na zakwasie,
  • 1/2 pomidora bez skóry,
  • 2 łyżki oliwy z oliwek,
  • sól.
     Przygotowanie: 

     Pomidora zmiksuj na mus i posól. Kromkę tostuj 3 minuty (inaczej oliwa i pomidory zamienią go w papkę). Chleb polej oliwą i posmaruj musem. Jeść od razu po podaniu.
     


   
     U mnie do śniadania oczywiście musiała być biała kawa. Rewelacja, mogłabym jeść je na okrągło. Gorąco polecam dla wszystkich, którzy szukają jakiejś miłej odmiany.

3 komentarze:

  1. Bardzo smacznie wygląda :) Duża dawka witamin i energii :)
    A co do BB to naprawdę Polecam :) ja się zakochałam no i w wakacje nie musimy rezygnować z makijażu całkowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lekko i pożywnie, pycha !

    OdpowiedzUsuń