wtorek, 18 marca 2014

LIEBSTER BLOG AWARD


Do zabawy nominował mnie blog Apetyt na więcej za co bardzo serdecznie dziękuję!
Dla tych, którzy nie znają zasad Liebster Blog zasady wyjaśniam poniżej:

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymywanych od osoby, która Cię nominowała, następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania, które mi zadano to:
1. Czy to Twoja pierwsza nominacja w Liebster Blog Award?
Tak.

2. Jak wiele czasu tygodniowo poświęcasz na "blogowanie"?
Nie da się tego ściśle określić. Gotuję codziennie, materiały robię kilka razy w tygodniu. Staram się publikować wpisy codziennie. 

3. Skąd czerpiesz pomysły na kolejne potrawy?
Przerabiam już gotowane przeze mnie dania. Z książek kucharskich, internetu, filmu, dań, które jadłam w restauracjach. 

4. Najdziwniejsza potrawa, która jadłas?
Sushi z mozzarellą, pomidorem i bazylią.

5. Dla kogo gotujesz?
Dla siebie, rodziny i chłopaka. 

6. Czy kulinarna pasja związana jest z zawodem, który wykonujesz/wykonywałaś? 
Moja kulinarna pasja zaczęła się, zanim podjęłam jakikolwiek zawód. Czysto teoretyzując tak: prowadziłam bar i pracowałam w nim.

7. W przygotowywaniu jakich potraw czujesz się najlepiej?
Lekka i zdrowa kuchnia ze wszystkich stron świata.

8. Czy masz jakieś słabsze, kulinarne strony?
Tak, boję się pryskającego tłuszczu :)

9. Co interesuje Cię poza kulinarną przestrzenią?
Śledztwa dotyczące wypadków samolotowych, podróże, muzyka. 

10. O jakiej tematyce książki najchętniej zabierasz w długą podróż?
O tematyce medycznej, śledczej lub historycznej.

11. Jaki film możesz polecić, jako wart obejrzenia?
Vicky Cristina Barcelona - mój ulubiony. Bardzo inspirujący.


Blogi, które ja chciałabym nominować to:
Pytania, które chciałabym Wam zadać:

1. Od kiedy prowadzisz bloga?
2. Skąd wziął się u Ciebie pomysł na prowadzenie bloga o gotowaniu?
3. Jakim jednym słowem określiłbyś/określiłabym swoją kuchnię?
4. Jakie jest Twoje ulubione danie?
5. Jakie jest popisowe danie Twojej kuchni?
6. Deser, który polecisz każdemu, na każdą okazję?
7. Czy preferujesz smaki słone czy słodkie?
8. Co ugotowałbyś/ugotowałabyś na wystawne śniadanie dla 20 osób?
9. Jakie jest najdziwniejsze danie, które spotkałeś/spotkałaś?
10. Co ugotowałbyś/ugotowałabyś z serc indyczych?
11. Czy kiedykolwiek próbowałeś/próbowałaś robaków/pająków/insektów?

3 komentarze:

  1. dziękuję Ci bardzo za nominację :) pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za nominację ;) jak znajdę wolną chwilę, to z przyjemnością odpowiem na te pytania ;)

    OdpowiedzUsuń